duminică, 18 septembrie 2011

Ingerul Nopti

         Inger al nopti vis 
Al tau dor , inima mi-a cuprins
Lacrimi-le-mi se revarsa parca dinadins
In a mea  minte esti prins 

Te-as compara cu-n zburator
Ce vii si furi inimi in somn
Ce paradisul in iad mi-l transformi
 Ce te pierzi usor printre nori

Zbori tu al meu gand spre el 
Si destainui ca-l iubesc in mister 
Si ca totu-i sumbru si stinger
Fara al meu inger...

Spune-i sa se intoarca in data 
Ce afla ca intr-un colt de lume 
Am fost lasta ...
In al timpului adancime

Intoarce-te printre zgomote si soapte 
In miez de noapte ,
Sa ma pierd in ale tale brate 
Pacatuind in fapte

Inima-mi cioburi acum se frange 
Si al meu suflet plange ,
Lumina ochiilor mi-se stinge 
 Si a mea privire nu te mai atinge 

Te caut in noapte si-n vis
Caci m-am indragostit de-un mit 
Ce in abisul timpului a pierit 
Si te blestem , te strig si tip... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu