vineri, 22 iulie 2011

Imi lipsesti

Imi lipsesti , imi lipsesc vorbele tale , vocea ta , zambetul tau pana si respiratzia .
Imi lipsesc putinele clipe petrecute impreuna , imi lipsesc afectoasele tale imbratzisari , imi lipseste pana si scaunul in care ma cufundam cand urcam in masina ta , tot ce stiu e faptul k incep sa ma indragostesc de o persoana ce nu are sentimente ce e cu mult mai matur si mai distrat ca mine . E acea persoana dupa care tanjesc toate fetele chear si o fosta buna prietena .... A inceput totu dintr-un jok dintr-o ambitie de a ma face sa uit pe cineva sa-mi arate cat de frumoasa e viata .... Da e foarte frumoasa viata mea dar langa tine  , in bratzele tale , langa buzele si piptul tau in gandurile si inima ta .... De ce nu te pot intzelege poti sa ai pe cine vrei tu de ce vorbesti cu mine , de ce stam impreuna cateva ore si apoi iar dispari... Zimi ce vrei ? De ce esti in gandul meu in fiecare zi , de ce esti barbatul langa care mi-ar place sa traesc o viata de ce nu te pot avea. Nu te merit , nu te pot intzelege nu pot sa petrec cu tine f mult timp , nu putem iesi impreuna , nu pot sa merg sa ma distez in cluburi cu tine , nu sunt destul de buna pt tine. Pt ca tu meriti tot ce e mai bun din lume o fata frumoasa cu stare o fata pe care sa o iubesti sa o iubeasca ai tai ..... Sunt un siplu pion dintr-o sticla eftina dar cu suflet de diamant si cu ochii de portelan negru , cu lacrimi rosii ca petalele sunguraticului trandafir cu trupul imaginar a muzei eminesciene subtire si finuta ( asa cum imi spuneai mereu ca sunt ) ..... Tot ce vreau este simplu "tu"....as mai vrea doar o clipa sa ma strangi in brate doar ata.......imi lipsesti :(    


                                                                                                             Cu drag "mantuta" ta ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu