miercuri, 20 iulie 2011

Acelasi rol...

    Ti penso ogni giorno, anche se non ho passato troppo tempo insieme....


 In singuratatea unei dupa-amiezi calduroasa ,  la receptorul telefonului stau si iti ascult vocea "vreau sa ne vede" , dupa atata timp ma suni de ce ma suni ? Iti raspund ca voi veni , de ce nici eu nu stiu... In pragul unei usi ma asteapta , era somnoros , ochii ii erau mici k intotdeauna ascunsi de acele gene mari usor ondulate , dupa o mica analiza timid indraznesc trec pragul ce ne despartea. Incet te ascunzi in asternutul canapelei , iti asezi grabit o perna din puf , cu un suras ma chemi langa tine , cu un zambet discret ma arunc in bratzele tale scufundandu-ma intr-un alt univers. In tacere joc un rol , printre priviri indirecte si clipiri ascunse , printre surasuri si amuzament nu incetez sa te analizez . Aceiasi ochi mici , aceleas buze de un rosu stins , acelasi chip acelasi zambet aceleasi atingeri ce cu greu le stapaneam ..... nu trebuia sa-mi uit rolul , replicile , mimica , senariu .... Tainic imi furi un sarut , lacom fiind te infrupti din buzele mele , meticulos imi descoperi punctele sensibile neincetand sa le suprasolicitezi ripostez si usor te retragi . Usor ma retrag , nestiind cum timpul in alt tau univers e frate cu gandul brus in universul meu in solitudinea mea ma trezesc. Rolul meu se terminase in acest scenariu , deziluzionata ma pierd in scaunul din dreapta a masini tale , meditand pierd dinou notiunea timpului ajugand la destinatzie , cu aceleasi buze moi si foarte discret ma saruti grabit de ramas bun.... Tot ce stiu e k a fost doar un rol , ca sunt doar un simplu pion dintr-o sticla eftina cu un suflet de diamant , cu ochi de portzelan negru cu lacrimi rosii k petalele singuraticului trandafir cu trupul imaginar a muzei eminesciene subtire si fin insa ale ei plete au culoarea castanului batran . Acelasi invelis spinos ca mai taziu sa cad eliberandu-i sufletul captiv si novice dar pacat caci dupa un timp moare zdrobit de pasi unui trecator pe al meu drum si totul in urma ramane numai scrum.... am mai juca o carte pierzand dinou , am mai jucat un rol cu acelasi scenariu cu actori diferiti dar cu acelasi final.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu