marți, 27 septembrie 2011

~LOvE~

De mult nu mai credem in dragoste , trecem printre anumite perioade in care iubirea nu'si are rostul ... Uni cred ca dragostea se rezuma la sex altzi la anumite dulcegarii. DA exista dragoste adevarata , si poate sunt multe pers ca mine... care cred in dragoste dar mai cred k in viata mai exista si distractii ... Poate nu am fost facuta sa am o relatie lunga poate nu pot sa intretzin sau nu vreau sa ma leg la cap ... Uneori simt nevoia sa fiu iubita , iar in momentul in care primesc ce imi doresc in exces sau in normalitate pt altzi ,deja ma simt ff sufocata .....dar sunt si momente in care am nevoie de putzina indiferentza golaneala si de acel baiat gen "bagabont" . Acel bagabont care nu iti raspunde la telefoane care vine in noptzi tarzii si se pierde in bratele tale , care te tine pe jar . care nu stie sa iti zik ca te iubeste desi simte ... Acel baiat care se  descarca in vaginul alteia ca mai apoi sa vina la tn , obosit fiind sa adorma in bratzele tale ... Stiu ca toti visam la o iubire adv , sa fie fidel sa te iubeasca , devreme acasa , brizbrizuri , dulcegarii romantism ...... STOP.... Nu's asa ....golan printre a lui , curvar dar dragastos , sex nebun plin de pasiune , nopti de asteptare , FaptE nu vorbe  .... asta's EU .... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu