luni, 24 octombrie 2011

Opreste-te timpule...

 Nu te cunosc si parca nici nu as vrea , mi-e frica sa te vad altfel decat acel inger ce ma vizita in mister , ce-mi alina ranile sufletului cu o simpla privire . Stiu ca nu va dura o vesnicite asa cum ai spus si tu canva , stiu ca esti doar in trecere prin lumea mea . Stiu ca va veni vremea cand vei pleca si vei lasa numai ruine in urma ta . Stiu ca ai mei ochi nu-ti vor mai intalni privirea ,si ca ale mele buze zadarnic te vor cauta.. Stiu ca al meu trup nu te va mai incalzi si ca dimineata va fi alta in locul meu . Ca nu te voi mai simti in mine si ca ale mele lacrimi nu vor mai cadea pe umarul tau, iar al meu suflet il voi pierde la ruleta vietzi. Iar cand vei pleca , ale mele cuvinte le vei intemnita , imi vei ucide gandul , a mea fericire si odata cu ea al meu zambet ce odata te lumina azi va disparea. Poti arde tot in urma ta , poti fugi , imi poti sterge numele din lista vieti tale insa nu-mi poti lua Amintirea , Iubirea si mai presus de toate SPERANTA.



   As da orice sa pot opri timpul , sa raman vesnic in ale tale brate sa-ti pot atinge mereu buzele sa ma pierd in privirea ta ......dar toate astea nu depind de mine ..... Orice s-ar intampla vreau sa stii ca sunt FERICITA langa tine cu bune si cu rele ... imi las orgoliu amanet , numai sa pot plati chiria inimi mele...

Un comentariu:

  1. Nu trebuie sa lasi nimic in amanet pentru fericire, vine ea singura cand isi gaseste drumul spre tine.

    RăspundețiȘtergere