sâmbătă, 1 octombrie 2011

Sunt fericita dar mie rau

As putea spune ca sunt fericita , dintr-o prostie i-am trimis un sms (lui , acel el despre care tot vorbesc de un timp) mi-a raspuns insa a doua zi (ieri) , am vorbit un timp prin sms ....apoi ma sunat ( nu aveam nr lui salvat insa il cunosteam .... vocea lui imi starnea emotii , il vroiam ,,,, vroiam sa-l aud cum ma cearta cum imi vorbeste.Pana si tacerile lui din mijlocul cuvintelor .... ma cearta si imi cere explicatzii vrea jurnalu ....jurnalu meu ?....de 4 luni al meu jurnal a devenit blogul deci tot ce scriu pt el e aici .... ma certa in continu aveam nevoie sa-l aud cum tipa la mine imi era dor de cv lui , de voca sa ridicata de starea de nevrozitate...eram fericita desi stiam ca nu-l voi mai auzi vrodata ) sunt fericita doar pt ca l-am auzit pt k i-am oferit blogul pt ca aici va intelege cat inseamna el pt mn .... Nu stiu daca il va citi ....Dar stiu ca am incercat , am incercat sa-i arat universul meu.....

Bun , dupa fericirea mea , am zis k mor.... dupa un pahar plin de whisky sec , un pachet de tigari lungi si 2 cafele  (la o pr de clasa).....am zis k o sa ajung la urgente..... Iubita mea inima o luase razna , stomacu meu cu probleme isi facea de cap ,  mi-am panicat parintii k mai apoi si prietenii.... Nu's acea persoana care sa stea in casa sa se planga asa ca am iesit la o plimbare cu un cuplu ( ei impr eu sg ......gandul imi fugea la el oricat de rau imi era)  am ajuns intr-un parc (era prima ora cand mergeam acolo ....) cerul putin innorat , o admosfera placuta , gol era la fel de gol ca mine.... simplu : bancute , copaci si cateva statuii aruncate la vrajeala....stateam intinsa pe o banca ....priveam cerul , printre mii si mii de frunze printre mii si mii de amintiri printre clipele vietii .... eram trista el nu era acolo insa stiu ca vocea lui imi va rasuna in minte mult timp de acum in colo....

Nu exista dragoste cu fortza asa ca am sa-mi pastrez sentimentele si secretele pt mine......pt el nu mai conteaza , nu'i mai pasa........:) ....:(

2 comentarii:

  1. nu cred ca merita...
    viata este scurta si plina de greutati
    bucurate de EA

    RăspundețiȘtergere
  2. Incerc sa ma bucur de fiecare secunda , dar constientizez ca pt toata fericirea sau pt o clipa de placere platim dublu...si asta doare...dupa ploi apare soarele si dupa acel soare ploaia iar se va intoarce....:|

    RăspundețiȘtergere