joi, 28 iunie 2012

Eu,Tu,Cine?

Ma nelinisteste un gand....o intrebare fara raspuns " cine sunt eu  dar cine esti tu?"si probabil asta tot un secret de-al tau va ramane. 
S-a lasat seara si e din ce in ce mai liniste , nu-mi mai aud gandul soptindu-mi de tine, si parca nici inima nu mai pulseaza al tau nume, trupul e gol si singur totu e un haos in mine ....Nu inteleg nici macar o veche amintire , o secunda sau macar o clipa, nu te mai simt, iar admosfera e din ce in ce mai rece totu e sumbru si pustiu.... Zimi pe cine , pe cine voi mai descrie in praf de stele cui ii voi mai dedica noaptea placerii cine imi va mai simti pasiunea durerii, pt cine voi mai scrie ?
Insa astept , astept sa vad cine ,cine urmeaza cine va mai incerca sa-mi redemoleze viata, ce sculptor va mai copli sufletul din mine ? ....Dar cred k voi lua o pauza ......o pauza mai mare sau mai mica , incertitudinea ne omoara secunda de secunda , si ma gandesc k poate asa e mai bine insa e tot mai rau in mine... Si totusi cine sunt eu , ce sunt eu pt tine ...dar care "tine"??? Si nimeni nu stie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu