vineri, 24 august 2012

Ingerul meu......

Partea a2a

Am ramas uimit, nu intelegeam ce cauta acel demon si pe cine.
-Pe cine cauti tu demonule ?
-Imi caut ingeru Doamne.
-Sunt mii de stele pe cer si mii de fire de nisip in desert asa cum sunt mii de ingeri in Paradis.
-Ingerul meu, e unic in Paradisul tau, e singurul inger alb dar cu cenusa iadului in inima, are ochii unei caprioare si parul negru k noaptea , zambetul ii e luna iar trupul soarele...
Am ramas pe ganduri , ingerii sunt toti la fel puri si firavi insa ceea ce spunea el era de necrezut.
-Tu Doamne, mai creea demon sa fiu , mi-ai pus in loc de suflet jar iar infatisarea mea e precum a unui muritor , nu mi-ai dat aripi si nici gandire n-am mila si nici fericire. Insa ochii mei au simtire.
-Demonule tu legea ai incalcat-o  si ai privit spre infinit iar trupul tau pacatos la un inger a ravnit.
-Doamne, eu ma rog tie sa-mi dai o clipa de fericire ....
-Iti dau aur si comori palate cu mii de slujitori iti dau maretie si bucurie , numai renunta la iubire.
-De mi-ai da luna si stelele , muntii si marile , de m-ai face muritor sa fiu olog si orb sa stau toata viata sub un plop , si de iubire nu ma lepad.
-Demon naivi ce esti renunti la nemurire pt o clipa de fericire???
Intr-o clipa de furie cu o sg sclipire ii i-au demonului a lui privire si il las in lume.......Imi intor privirea si imi vad ingerul .......
-Spune-mi doamne unde in lume l-ai ascuns  ???????
-  Of scumpa mea privighetoare , lumea e mare.....
-Fa-ma doamne o floare crescuta sub ale sale picioare , deschide poarta cerului sa cad deasupra lui precum o salcie plangatoare , prefa-ma doamne intr-o ploaie sa-i alin ranile sale sau o pasare calatoare sa-i arat drumul vietii.
-De va fi sa se cutremure pamantul iar muntii sa se scufunda si marea sa inghita desertu , el a tau va fi.
-Demonule de vei simti ploaie calda pe trupul tau sa stii k te va magaia ingerul meu cu ale sale lacrimi si ale sale patimi........
Azi la umbra unui plop sta singur un orb iar intru-l colt de paradis il vegheaza un inger trist. Dar sub clar de luna plina le poti vedea a lor umbra cum isi leaga o cununa .......


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu