duminică, 12 iunie 2011

Demon...

Asta nu-i despre tine e de noi , convinsa ca nu mai putem duce un razboi in doi. Incercand sa fugi de sentimente arunci  priviri impertinente . Iubesti indiferenta  la randul ei , ea te va darama.Incerci sa arunci vina asupra mea cand defapt tu o faci pe victima. Ai reusit sa ma dobori , insa nu stii ca tot ce cade se  poate ridica. Sa nu te minti ca te voi cauta , de azi nu mai sta in firea mea . Stii prea bine ca-n general cu ce masori ti se masoara. Ramai asa cum esti acolo in lumea ta , nu vrei sa schimbi nimic atunci nu ma schimba. Sper sa-ti fie dor de mn cand vezi salteaua goala in fata ta , sa te gandesti la mine cand te doare ceva , sa ma vezi mereu in patul tau si in soapte sa auzi glasul meu . Poti iubi pe altcineva nu e treaba mea , dar stiu ca vei simtii ca nu-s eu acum e ea . Orcat ai incerca sa nu ma poti compara. Ti-a venit avionul zboara spre lumea ta si nu mai dramatiza . De mult timp nu mai faci parte din viata  mea.........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu