luni, 13 iunie 2011

Inger...


Tu pui drept scut "indiferenta" eu pun "dragostea". 
    Hay sa vede ce se va intampla.......
Care scut va ceda, care e mai puternic ...Dragostea mea :) sau Indiferentza ta :(....
Tu pui "realitatea" eu pun "visul"
Tu pui "rautatea" eu pun "bunatatea" 
 Tu pui"maturitatea" eu pun "copilaria"
 Tu nu stii sa ierti eu mereu te voi ierta
 Eu iti ofer inima mea ca sa-o poata completa pe a ta 
 Eu iti ofer gurita mea ca sa-o sarute pe a ta
Privirea mea ca sa-o intalneasca pe a ta
 Mana mea ca sa te poata rasfata
Eu iti ofer corpul meu ca sa fie al tau
Pieptul meu sa adomi pe el mereu
 Burtica mea sa-o poti mangaia
Viata mea sa fii nemuritor
  






          Nu voi renunta sa-ti ofer "dragostea" pt ca doar tu esti ingerul din viata mea , tu esti jumatatea mea , soarele de pe strada mea , doar tu esti perna mea ............Fara TINE sa traesc n-as putea.......Intoarcete JUMATATEA ta te cheama........... Vino inapoi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu