vineri, 1 iulie 2011

Iubito...

O zaream in fiecare zi , acelasi chip , aceleas buze moi de un roz natural , cu aceleasi sclipiri in acei ochi de un caprui inchis, acelasi par frumos ondulat prins intr-o coada.
Aceleasi locuri , aceleasi vorbe, acel frumos zambet ce te cucerea mereu , fumand aceeasi tigara si de-as vedea-o zilnic si tot nu mi-as putea lua ochii de la trupul ei frumos scluptat. 
Mi-as fii dorit sa fie a mea , sa o zaresc in fiecare dimineatza prin albul asternut in care se pierde usor trupul ei creol , sa-mi deschida poarta catre paradis , sa-mi lumineze ziua , sa ma certe si usor sa ma impace. 
Dar acum ochii-mi sunt scaldati in lacrimi caci fiecare clipa departe de ea e ca o vesnicie in al intunericului iad.
Iubito cata lume intre noi , cate barfe si cate intrigi cate priviri intunecate , stiu ca impreuna nu vom avea un sfarsit pt k suntem unici . Pt ca tu esti universul meu interzis ....[:X]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu