vineri, 8 iulie 2011

Secret love

Spune-mi cum as putea sa zbor daca nu am aripi,
 Cum as putea sa vorbesc daca cuvintele nu le gasesc
Cum as putea sa te privesc daca rar te zaresc.
Spune-mi de ce in vise-mi apari
De ce mereu dispri
De ce...
    Spune-mi ca vezi privirea-mi cautandu-te
Ca atunci cand te gasesc usor obrajii-mi rosesc
Ca tu esti cel ce ma obsedezi
                                                                       Spune-mi tu la mine te gandesti.....
                                                                       Tu stii ca al meu drog devii
                                                                       Tu stii ca imposbil imi este a te iubi?
                                                                     Spune-mi un lucru marunt pt tine sunt....
                                                                  O simpla muritoare ce-n inima te poarta
                                                                  Ce lacrimi varsa pe al tau scut
                                                                  Spune-mi daca mi-ai afla dragostea
                                                                Daca mi-ai cunoaste inima
                                                                 Oare prin tine as putea respira
                                                                    Oare ti-ai dat seama de dragostea mea ?
                                                           


Spune-mi ca simti ce simt si eu....










Insa cineva va sta intre noi doi mereu.......pacat ca esti ''''''' prietenei mele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu